Oldalak

2014. január 29., szerda

Régi tervből hirtelen ajándék

Bögremelegítő :)

kötős horgolós blog/pinterest szinten naponta találkozom szebbnél szebb bögremelegítőkkel. De az első ilyet Emese alias Hugi küldte nekem valamikor réges régen, hogy ez milyen cuki és ilyen neki kell.
Aztán ez valahogy elfelejtődött, mígnem egyszer csak Kriszti rám írt, hogy a tervezett sörözésünk alkalmával ezt a borzasztó öreg csajt is meg kellene köszöntenünk így a 20. szülinapja környékén, de mit adjunk neki...és nekem rögtön eszembe jutott a régi beszélgetés és a kép a bögremelegítőről. :)
Krisztit megbíztam a bögre beszerzésével én pedig feltúrtam a maradékos ládikóm, hogy minél több színes fonalat szerezzek :)
Krisztitől megkaptam a bögre paramétereit, így komoly matematikai műveletek segítségével készült a darab :P

A tesztbögrén jól viselkedett/mutatott a melegítő.


A nagy egymásra találás, a bögre, a melegítője és hátul a sötétben kisgazdájuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése