Oldalak

2014. január 21., kedd

Horgolt sálak armadája 1.

Azt már az előző bejegyzésben is írtam, hogy egyszerűen hanyag blogoló vagyok mostanában. Visszanézve a bejegyzéseket, most látom csak, hogy a két kedvenc munkatársam/barátom/a nők akikkel kávézom és rinyálok/ :D:D karácsonyi ajándékait fel sem vonultattam még. Tőlem teljesen meglepő módon (semmi meglepő nem volt benne) saját készítésű sálakat kaptak, aki ismer az tudja, hogy életem folyamán minden barátomnak legalább egyszer sálat adok karácsonyra (aki még nem került sorra az ne lepődjön meg decemberben :)).
A montázson több mű is szerepel, csak ezt a fotót találtam. Így legalább a többi szüttyögés is napfényt lát. :)



1 megjegyzés:

  1. Jupiii, és az egyik az enyém, bibíííí :) (Sokat rinyálok, ez már tuti, írásba is van adva... :D)

    VálaszTörlés