Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Horgolt sálak 2.

Abszolút megtévesztő blogcímemből nem következik, de kb. 4 évvel ezelőtt ezzel a darabbal kezdődött minden...legalább is a horgolásmániám.
ma is emlékszem, hol vettem a fonalat, hogy kerestem mintát és gyakorlat híján hányszor bontottam vissza a mintát. Aztán úgy belejöttem, hogy a végeredmény egy majd két méter hosszú, 60 cm széles monstrum lett, ami kb. 1 kg-ot nyom. Már a gondolatba is belefárad a nyakam, de nagyon jó érzés néha elővenni megnézni és  eldönteni, hogy újrahorgolom és pulcsi lesz belőle (tudom, hogy a képen nem látszik, de van benne annyi anyag :D). Egyenlőre szépen összehajtogatva várja (azért ne gondoljátok, hogy nem hordtam, egy télen át húzta a nyakamat ez a kis drága) jobb sorsát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése