Oldalak

2013. augusztus 13., kedd

Lánybúcsús kitűző, avagy a visszatérés édes szele

Ezer éve...
Elhanyagoltam ezt a blogot,pedig minden nap eszembe jutott, hogy írnom kellene, de kreatívkodni sem volt időm, nem hogy írni.
Most visszatérek kisebb profilváltással, mert a táskák mellett minden más egyébnek itt szorítok helyet, remélem ezzel nem idegenítek el senkit.
A sort egy nagyon egyszerű kis kitűzővel nyitom, amit egy kedves barátnőm lánybúcsújára készítettem a résztvevő csajoknak.

Szükséges anyagok:

10 cm rózsaszín szalag
5 cm csipkeszalag 
tű, cérna
gomb/gyöngy
biztostű/bross alap










A szalagok végeit elégettem egy 
öngyújtó segítségével, hogy ne bomoljanak le, majd egyszerű öltésekkel összehúztam a rózsaszín szalagot az egyik hosszanti oldala mentén. A két rövidebb oldalt összevarrtam. A csipke szalag egyik szélét is összehúztam egyszerű öltésekkel és a rózsaszín alá rögzítettem. A gombbal az egészet összefogtam és a hátsó részére biztos tűt varrtam.







3 megjegyzés:

  1. A legjobb az egyszer öltés szó :D de nagyon jó lett! nekem is jöhetne egy ilyen, bár lánybúcsúba nem mostanában megyek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát jobban hangzik, mint ami először eszembe jutott (férceld össze)

      Törlés
  2. Nagyon profi lett, és milyen jó volt viselni :P

    VálaszTörlés