Oldalak

2013. április 6., szombat

ZOKNINYÚÚL

Megláttam, megszerettem és tudtam, hogy márpedig ilyet nekem csinálnom kell.
Nyúl zokniból. Kész. kell hozzá egy zokni, egy olló egy tű, cérna (vagy varrógép) némi tömő anyag, rizs, két gomb, egy szalag, vagy pompom, vagy virág, innen csak a képzelet szab határt a nyúl díszítéséhez.
A zoknit a sarok részével fölfelé kell kifektetni  (a sarok lesz a pofija) és a talp részből kivágni a két fülét. Ezt én varrógéppel varrtam el, de biztos kézzel is el lehet. Kifordítás után ki kell tömni a füleit és a fejrészt, valamiféle tömőanyaggal (vatelin, stb.). a pocakba rizs kerül, hogy szépen üljön a kisnyúl.








Itt egy sematikus ábra arról, hogy hogyan is kellene kiszabni azokat a füleket. Én rajzoltam, nem kell kinevetni :D Szóval ott a szaggatott vonal mentén kell leölteni a füleket, majd a kívűl eső részeket levágni és kifordítani a zoknit.

1 megjegyzés: