Oldalak

2013. november 19., kedd

Karácsonyi készülődés

Karácsonyi csipesz díszek

Az idén talán kicsit hamar tört ki rajtam az adventi hangulat, nem tudom mi lehet az oka, de már október vége óta karácsonyi lázban égek. Bár erős a gyanúm, hogy kedves munkatársam Kati karácsonyi lázban égése hat rám is, na nem baj :)
Ennek mellékhatásaként, készülnek az ajándékok és a kísérő mütyürök is. Legalább időben kész lesz minden ajándék :)
Amit most mutatok nektek, az lehet kísérő kártya tartó, girland, vagy épp dísz a karácsonyfán.
Nem kell hozzá más, mint néhány fa csipesz, és a díszítésükhöz kellékek (színes papír, hobby ragasztó, akril festék, díszes ragasztószalag).
Egy részükre hobby ragasztóval ragasztottam rájuk méretre vágott színes papírokat és általam rajzolt kis képeket. Néhányat dekorációs ragasztószalaggal vontam be, egyet - kettőt pedig fehér akrilfestékkel festettem le, majd díszítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése