Oldalak

2013. október 31., csütörtök

Kezdő kötők álmai

Két három éve lett nagy divat sálfonalból sálat kötni. Egyszerű, brutál gyors és persze szép is. ha valaki most kezd ismerkedni a kötéssel és egyszerű technikával akar látványos és gyors eredményt elérni, annak tökéletesek ezek a fonalak. Több típusa is van én most egy pom pon fonalat választottam.
Valahogy eddig kerültem ezeket a fonalakat és valószínűleg ezután sem ez lesz a kedvenc alapanyagom, de a tesóm kedvéért én is alkottam egy ilyen "instant" sálat.
A kép nem a legjobb, de azért látszik a lényeg.
Ennek a pompon fonallal kötésnek a lényege, hogy a bojtok közötti fonalból két szemet vegyünk fel, mint a mellékelt ábrán próbáltam szemléltetni, a két szélen pedig egy-egy szemet. Végig lusta kötéssel haladjunk.

De több videó is van a youtube-on, érdemes azokra is rákeresni, ha nem megy :)
...és a végtermék :)



1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól néz ki! Igaz, hogy a kötésről sejtésem sincsen, de egyszer majd lesz, és akkor csinálok ilyet (is) :D

    VálaszTörlés