Oldalak

2013. március 5., kedd

Juj ezt el is felejtettem

...fölrakni ide a blogra. Még ősszel csináltam Katikámnak, mert lesz neki ám kisbabája és hát mit lehet ilyenkor tenni, muszáj kreatívkodni ennek a jövendő gyermeknek is :) Az ötlet a munkahelyi Katitól származik (annyi Kati lett hirtelen a mindennapjaimban hál istennek :)) Szóval fogtam egy füzetet varrtam rá egy cuki Micimackós huzatot és írtam bele néhány iránymutatót, amiket más babanaplókból lestem el.A felirathoz a betűket a keresztszemes gyűjtőmappából szedtem, ezt régebben lehetett venni újságosoknál, anyának kb. három mappányi van belőle :) mondanom sem kell, jobbnál jobb mintákkal. Így már csak egy kis időre volt szükségem, na meg a megfelelő alapanyagokra.  Remélem, hogy szebbnél szebb emléket fognak bele gyűjteni. Sajna a személyes átadás meghiusult, de hála Kati bátyjának még karácsony előtt megérkezett hozzájuk a napl, így otthon várja a baba érkezését :) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, igaz én már akkor is mondtam, de nem baj, itt is megörökítem a véleményemet, úgyis szeretek beszélni ;)

    VálaszTörlés