Oldalak

2013. január 20., vasárnap

Végjáték helyett, Játékvég :)

Úgy döntöttem a sorsolással nem várjuk meg a 90 főt. A 45 is egy szép szám, büszkék lehetünk magunkra, én legalább is nagyon örülök nektek, akik így néhanap meglesitek kicsiny blogomat itt vagy a facebookon :)

A sorsolás teljesen objektív módon, véletlen szám generátorral történt, ezt Katitól lestem el, ő az én okítóm, ha blogoskodásról van szó :)
Szóval bűvészkedtem az excellel és ....
a nyertes....Ácsné Szekeres Dóra :):):):)

Gratulálok neki, és kérem őt, hogy vagy a tatyoshop@gmail.com ra vagy a facebookon írja meg nekem a címét és máris postázom a képen látható kis tatyót:

1 megjegyzés:

  1. :D ohóóóó,okító, ez szép, köszönöm :) Amúgy sztem Dóri cinkelt lapokkal játszik, hogy mindenhol nyer :D De gratulálok neki, jó helyre kerül a kis táska!

    VálaszTörlés