Oldalak

2012. szeptember 22., szombat

Minősíthetetlen

mennyire elhanyagoltam mostanában a blogot. Ez azt mutatja, hogy kicsit fellendült a társasági életem, na meg varrni is kell valamikor. :) Szóval mentséget találok bármikor :P
A mostani kis alkotás, amiért ez a bejegyzés születik az az új ebook tokom:) Megszállt az ihlet, nameg nem találtam olyat ami nekem tetszett volna, szóval inkább varrtam. Le szeretném szögezni, hogy ez nem egy atombiztos, alumíniummal bélelt stb. cucc. Ez egy sima erős vászon vatelin kombináció, ami arra való, hogy a táskádba be tudd dobni, ne karcolódjon, ne ütődjön mindenhez. Nekem bevált, sérülést csak a tokon kívül szenvedett a masinám :P, nem kellene ugye elaludni a vonaton és elejteni.:P
A tok egy 7 colos géphez készült, de a "gyártósor " rugalmas (mobiltól notebookig) és a termék folyamatos fejlesztés alatt áll. Mert ugyan jó a patent, de tépőzárral lenne az igazi érzem. 
 A vászon az IKEA kis világából van, ott mindig akad valami hihetetlen jó/aranyos/vicces. Míg el nem felejtem a Gomb a cuki madárral Frufru777 érdeme (csak így meskásan :P)



...és ilyen ha szétnyitod :D

3 megjegyzés: