Oldalak

2012. augusztus 28., kedd

Budapest csodái 1. Varrógépbolt a Blahánál

Hogyan is keres a mai kor leánya...hát beírja a guugliba :), hogy mit szeretne és várja a csodát. Persze manapság nekem minden gondolatom méteráruk és varrógép alkatrészek körül bolyong szóval az sem meglepő, hogy ezeket kutatom, főként, hogy a helyismeretem, csak enyhe túlzással nevezhető tűrhetőnek. Szóval élet halál kérdése volt, hogy szerezek egy cipzár varró talpat így kutakodni kezdtem. Találtam, kb. millió meg egy boltot, ki is néztem kettőt, végül csak egyet látogattam meg, mert minden volt, amit kerestem :). A Blaha viszonylag közel van, hozzám onnan pedig csak pár perc séta a József körúton és már ott is van az ember, egy kis, régi varrógép bolt előtt. És van minden mi szem-szájnak de főként öreg és fiatal varrógépnek ingere. Mondanom sem kell, kisebb vagyon hagytam ott, de most már bármikor varrhatok cipzárt, rejtetettet is :)
Van webes felületük is, de érdemes ellátogatni oda, mert az öreg mester aranyos és segítőkész, a néni (feltételezem a felesége) kissé mogorva, de én az ilyeneken mindig átsiklom és csak a kedvesekkel foglalkozom :)
Itt a honlap, a boltot látva nem gondoltam volna, hogy van ilyen nekik, de hát ez a 21. század :)

http://www.varrogepek.hu

Lentebb a térkép, ha ellenállhatatlan vágyat éreznétek, varrógépek, vagy alkatrészek vásárlására :)


Nagyobb térképre váltás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése